Innearealene

Vi er fordelt på tre avdelinger. Blå avdeling er for 0-2 åringene. Gul avdeling er for 2-4 åringene. Skolegjengen er som det ligger i navnet de som skal over til skolen neste høst.

Barnehagen vår ble bygd i 2012 og har flotte rom med store vinduer som slipper inn mye dagslys. Vi har et stort og et lite lekerom på hver avdeling, samt en fingarderobe som gjerne blir forvandlet til restaurant, teltplass, butikk eller kino.

Vi har et avdelingskjøkken på hver avdeling, noe som gjør det lettvint, og helt naturlig at barna er med på alt fra pådekking og matlaging til rydding inn i oppvaskmaskinen når måltidet er over.

Her lager vi hjemmelaget play-dooh

I tilknytning til grovgarderoben vår har vi et eget tørkerom der det er god plass til å henge inn alles tøy til tørk.