• Lihkku beivviin

Gratulerer med samefolkets dag.

• Vi har plass til nye venner fra høsten 2024

Kom på åpen dag i Glombo barnehage
    13. februar 2024 kl. 10.30-12.00.

• Seier i Pepperkakebyen

Skolegjengen vår har laget vakre Mummidalen i pepperkake - de vant 1. plassen i gruppen "Barn"!

• Trygghet og mestring med Bravo-leken

Vi skaper trygghet og mestring ved å senke språkbarrierer og bidrar til inkludering gjennom lek i samlingsstunden.

• Friluftslivets uke 2023

I Glombo barnehage har vi stort fokus på friluftsliv gjennom hele året. I uke 36 var vi med på å markere friluftslivets uke. Vi mottok oppdrag fra "Ugla" gjennom uka - som skulle gjøre oss rustet til å bli ekte naturvoktere.

• Nytt barnehageår

Barnehageåret 2023/2024 er i gang her i Glombo barnehage.

• Overnatting for Skolegjengen

Skolegjengens STORE begivenhet gikk av stabelen torsdag 1. juni.
    Tenk at vi var i barnehagen HELT til fredag 2. juni!

• Verdens aktivitetsuke 2023

Verdens aktivitetsdag 10. mai ble til en hel aktivitetsuke, spekket med bevegelsesglede, mestringsfølelse og utforsking av nye aktiviteter.

• God påske

I dag er det duket for påskelunsj her i Glombo barnehage.

• K A R N E V A L 2 0 2 3

Årets karneval har åpnet dørene i Glombo barnehage.

• Fiskesprell

Denne våren skal vi være med på et spennende konsept som heter Fiskesprell. INSPIRIA og Urban Food tilbyr teoretisk opplæring til personalet i hvordan vi kan tilberede gode, enkle og smakfulle fiskeretter sammen med barna.

• SKOLEGJENGEN PÅ JULEGRANTENNING

Magisk julestemning med eget juletre i gågata.

• LITTERÆR MORO

Flere tirsdager denne høsten har Blåbærgjengen, Trollgjengen og Skolegjengen byttet på å gå til biblioteket for lesestund med bevegelsessanger og dans med Sylwia J. Stasiak.

• Halloween

I Glombo barnehage er vi glad for å kunne ta en fest. Halloween er intet unntak.

• Brannvernuka 2022

Alle små og store brannkonstabler på "Glombo Brannstasjon" er godt fornøyd med vel gjennomført brannvernuke.

• Ny mobbelov

Fra 1. januar trer en ny Mobbelov for barnehagen i kraft.
    Ordteksten i denne er ikke klar, men i linken under kan du lese litt om hva denne loven vil innebære for barn, foresatte og oss i barnehagen.